Drobečková navigace

Úvodní stránka > Servis

Servis

Servisní linka

Naše servisní linka je vám k dispozici každý pracovní den od 8:00 do 17:00 hod.

Telefonní číslo +420 724 515 180

NON-STOP Servis

Je-li třeba neodkladné návštěvy našich servisních pracovníků, jsme vám k dispozici 24 hodin denně v rámci služby NON-STOP SERVIS. Její konkrétní podmínky s vámi domluvíme individuálně v rámci servisní smlouvy. 

Telefonní číslo +420 724 515 180

Pravidelný servis

Prevence znamená menší problémy a nižší náklady na jejich řešení. Proto vám nabízíme pravidelné preventivní servisní prohlídky, které udržují vaše technologie v té nejlepší kondici, pomáhají vyhnout se celé řadě komplikací a případných poruch a v neposlední řadě i značně prodlužují jejich životnost.

Zařídit pravidelnou údržbu a preventivní prohlídky je velmi jednoduché. Stačí kontaktovat naše servisní oddělení telefonicky 724 515 180 nebo emailem na klochan@gapavrata.cz, které vám připraví servisní smlouvu vytvořenou přesně pro vás.

Proč uzavřít servisní smlouvu?

Plná záruka na provoz vratové a nakládací techniky dodávané firmou GaPa VRATA s.r.o je podmíněna pravidelnou údržbou, takzvanými servisními prohlídkami. Interval prohlídek je závislý na typu a povaze provozu, četnosti používání a je určen v záručním listu, obvykle je 6 měsíců.

  • Servisní prohlídka je placená služba, nejedná se o záruční opravu. Prováděna může být pouze autorizovaným servisem firmy GaPa VRATA s.r.o. Jen tak můžeme ručit za kvalitu prací a tím garantovat bezproblémový provoz našich zařízení.

Výhody uzavření servisní smlouvy?

Firma GaPa VRATA s.r.o bude za vás hlídat termíny potřebných servisních prohlídek a tím se vyhnete riziku propadnutí záruky a zbavíte se starosti se sledováním termínu. Naše servisní oddělení se vám vždy s předstihem ozve a dohodneme termín servisní prohlídky s ohledem na vaše možnosti.

  • Při větším objemu prací lze dohodnout slevu na servisní prohlídku i výhodný paušální poplatek za dopravu.
  • Získáte slevu na dodávku náhradních dílů pro nezáruční opravy.
  • Po domluvě je možnost bezplatně proškolit nové zaměstnance, kteří budou obsluhovat vratovou a nakládací techniku.

Co je obsahem servisní prohlídky?

Při servisní prohlídce jsou provedeny úkony nezbytné pro další bezproblémový chod instalovaných zařízení.

  • Sekční vrata
    kontrola stavu lanek, vedení, rolen a pantů sekcí, seřízení vůlí, promazání dříků rolen, kontrola torzních pružin a jejich dopnutí – seřízení vyvážení vrat, seřízení koncových poloh, kontrola stavu a funkce příslušenství a externích ovládacích prvků, kontrola stavu a funkce bezpečnostních prvků (bezpečnostní blokace můstek/vrata), stavu elektroinstalace, funkce nouzového otevírání, aj.
  • Rychloběžná a rolovací
    kontrola ukotvení vrat, kontrola stavu vratového křídla – jeho vypnutí, popruhů, vedení, kontrola vyvážení křídla - seřízení, seřízení koncových poloh, kontrola ložisek – uložení hřídele a vodících kladek, dotažení spojů vrchní části, seřízení vůle řetězu, dotažení šroubů hřídele a pohonu, kontrola funkce příslušenství a ochranných bezpečnostních prvků, stavu elektroinstalace, funkce nouzového otevírání, aj.
  • Nakládací technika
    promazání čepů válců, promazání pantů - vedení dosedacího lipu, promazání zadních pantů platformy můstku, kontrola stavu elektroinstalace a funkce logického bloku, kontrola funkce můstku, kontrola hladiny oleje - doplnění, kontrola těsnosti hydraulického agregátu včetně hadic a ventilů, seřízení hodnot přepouštěcích ventilů, kontrola ukotvení a stavu ochranných nárazníků, aj.
  • Těsnící límce
    kontrola stavu a upevnění límce.

Napište nám

Potřebujete poradit? Nevíte si rady s výběrem? Zodpovíme jakýkoliv dotaz. Kontaktujte nás prosím.

Vámi zadané osobní údaje budeme zpracovávat za účelem odpovědi. Bližší informace naleznete v zásadách zpracování osobních údajů